0

چگونه می توان مهمانی کامل با VR برگزار کرد

بازدید 495

برنامه ای برای گردهمایی VR دارید؟ در اینجا همه آنچه شما نیاز دارید تا مطمئن شوید که مهمانی شما بدون مشکل اجرا می شود ، آورده شده است. در حالی که گروهی از دوستان ، همراهی غریبه های مست در کافه ها را ترجیح می دهند ، برخی دیگر فعالیتهای مست کننده ای را با افرادی که می شناسند ترجیح می دهند. برخی گروه ها ورزش کردن را دوست دارند ، برخی دیگر شب های فیلم را دوست دارند. گاهی اوقات ، برخی از افراد حتی به انجام برخی از نقش های بازی روی میز نیز می پردازند.

وقتی جهان تاریک و مملو از وحشت است ، فرار موقت به زندگی متفاوت مانند یک نفس تازه به نظر می رسد. خوشبختانه ، اکنون می توانید این کار را از راحتی خانه خود با استفاده از واقعیت مجازی انجام دهید. در اینجا چند نکته سریع در مورد چگونگی ایجاد یک مهمانی کامل VR و آوردن دیگران برای سوار شدن آورده شده است. با بیا تو اینجا در ادامه همراه باشید .

انتخاب کنسول VR مناسب

اگر کنسول خود را از قبل دارید ، دیگر نگران یافتن آن نباشید. اما ، اگر قصد دارید یکی را برای مهمانی اجاره کنید ، چند نکته را باید در نظر بگیرید. از زمان نوشتن ، سیستم های اصلی واقعیت مجازی PSVR و Oculus هستند. در اینجا نحوه تصمیم گیری کدام یک برای مهمانی VR شما مناسب است.

آیا باید PSVR را خریداری کنیم ؟

بهترین گزینه برای کسانی که قبلاً دارای کنسول PlayStation هستند ، PSVR یک گزینه ساده است که می توانید به راحتی به حساب PSN ، فروشگاه و بازی های خود متصل شوید. PSVR مانند یک افزونه برای PlayStation 4 یا 5 عمل می کند ، بنابراین این بدان معناست که بدون کنسول نمی تواند به تنهایی بایستد. اگر هنوز دوربین پلی استیشن ندارید ، برای کارکردن سیستم PSVR باید آن را خریداری یا قرض بگیرید. به عنوان یک افزودنی خارجی ، می توانید انتظار داشته باشید که هنگام راه اندازی با چندین سیم کمان دهید. بدون شک ، PSVR یک دستگاه حجیم است که برای حمل و نقل مناسب نیست.

بیشتر بخوانید . . .
قیمت لوازم جانبی کنسول پلی‌استیشن ۵

با این حال ، مهم نیست که مهمانی شما فقط در خانه باشد. اگرچه ، این سیم ها می توانند برای بازی هایی که نیاز به حرکت زیاد دارند ، آزاردهنده باشند و شما را در خطر لغزش قرار دهند. استفاده از کنترلرهای PSVR Move به اندازه کنترلرهای Oculus راحت یا شهودی نیست. به دلیل قابلیت های مبتنی بر نور ، آنها مستعد ابتلا به انواع مشکلات تشخیص هستند. هدست PSVR با وجود بی سیم بودن ، به راحتی شناخته شده است. با منبع تغذیه ثابت ، هرگز نگران تمام شدن باتری نخواهید بود. به همین دلایل ، PSVR یک انتخاب عالی برای بازی هایی با زمان بازی طولانی است.

آیا باید Oculus Quest 2 خریداری کنیم ؟

Oculus Quest 2 جایگزین ارزان تری برای PSVR است. Oculus Quest 2 همچنین به عنوان یک کنسول VR مستقل کار می کند که با هر رایانه ای که حداقل الزامات آن را برآورده کند سازگار است. در واقع ، Oculus Quest 2 حتی یک کتابخانه بزرگتر از بازی های موجود نسبت به PSVR دارد که می توانید از طریق پلتفرم هایی مانند Steam به آنها دسترسی پیدا کنید. کنترلرهای Oculus Quest 2 نیز یک پله بالاتر از کنترلرهای PSVR Move هستند که به همراه هدست کاملاً بی سیم هستند. هدست Oculus Quest 2 حتی دارای یک ویژگی جذاب است که در آن می توانید به کناره آن ضربه بزنید تا از طریق سنسورها و دوربین آن اتاق را ببینید.

بر خلاف PSVR ، نیازی نیست هدست خود را بردارید تا واکنش دوستان خود را هنگام بالا بردن نمرات آنها ببینید. اگرچه ، زیرا Oculus Quest 2 یک دستگاه بی سیم است ، هنگام استفاده از مهمانی به یک شمشیر دو لبه تبدیل می شود. در حالی که راه اندازی بی سیم به کاربران Oculus اجازه می دهد آزادانه حرکت کنند ، عمر کوتاه باتری آن 2-3 ساعت دستگاه را از نظر حفظ مهمانی محدود می کند. برخلاف PSVR ، Oculus Quest یک دستگاه پلاگین و بازی است. سبک ، آسان برای استفاده و قابل حمل برای همه مهمانی هایی که ممکن است دوشاخه در آنها کمیاب باشد. اگر در حال برنامه ریزی برای یک مهمانی VR زیر ستاره ها هستید ، Oculus Quest 2 ممکن است برای شما مناسب باشد.

بیشتر بخوانید . . .
کنترلر پلی استیشن 5 با رایانه‌های ویندوزی و گوشی‌های اندرویدی سازگار است!

صفحه های خود را نصب کنید

در حالی که فرد دارای هدست VR نمای 360 درجه قابل توجهی خواهد داشت ، افرادی که آنها را تماشا می کنند نیز می توانند تجربه ای لذت بخش داشته باشند. به جای یک تلویزیون ، می توانید از پروژکتورها برای نمای وسیع تر استفاده کنید. اگر تصمیم دارید مسیر پروژکتور را طی کنید ، نصب بلندگوهای خارجی را نیز فراموش نکنید ، زیرا اکثر پروژکتورها این مورد را ندارند. علاوه بر این ، کنسول های تجاری VR اغلب تنها به صورت تک پخش هستند. مگر اینکه چند هدست VR برای گیمرهای چندنفره دارید ، همچنین باید صفحه نمایش های اضافی و کنسول های بازی را نصب کنید تا سایر افراد هنگام انتظار نوبت خود از آنها استفاده کنند.

فضای خود را خالی کنید

وقتی صحبت از واقعیت مجازی می شود ، به راحتی می توانید در یک دنیای مجازی گم شوید و همه چیز و همه اطرافیان خود را در دنیای واقعی فراموش کنید. متأسفانه ، این امر همچنین می تواند منجر به جراحات و تصادفات مختلف شود. به همین دلیل ، فضای مشخصی برای انجام هر بازی لازم است. در صورت امکان ، یک فضای باز وسیع را انتخاب کنید که موانع کمی در هنگام بازی با آن برخورد کرده یا به آن ضربه بزنید. قبل از ورود مهمانان خود ، مطمئن شوید که فضای بازی VR خود را برای همه بازی هایی که نیاز دارید آزمایش کنید. در حالی که مشغول کار هستید ، مطمئن شوید که اتاق به اندازه کافی خنک است تا همه چیز راحت باشد.

از ابزارهای دسترسی استفاده کنید

برای مهمانی های VR با مهمانان قدیمی تر یا کسانی که دارای معلولیت جسمی هستند ، واقعیت مجازی می تواند ترسناک باشد. صرف نظر از سن ، بسیاری از کاربران اولین بار VR نیز با بیماری حرکت VR مشکل دارند. خوشبختانه چندین کار وجود دارد که می توانید برای دسترسی بیشتر به همه انجام دهید. ممکن است از سخت افزارها و نرم افزارهای خارجی مختلفی استفاده کنید که می تواند به تجربه بازی آنها کمک کرده و آنها را افزایش دهد. چه تردمیل ، چه فرمان ، چه کفش ، سخت افزار مناسب می تواند به افرادی که با VR آشنا نیستند راحت تر کمک کند.

بیشتر بخوانید . . .
فروش بازی Red Dead Redemption 2

بازی های خود را عاقلانه انتخاب کنید

هنگامی که فضا و سخت افزار مناسب را در اختیار دارید ، نوبت به قسمت سرگرم کننده می رسد. انتخاب بازی های VR از زمان عرضه تجاری اولیه ، بسیاری از ژانرهای بازی های واقعیت مجازی در بازار موجود بوده است. هنگام انتخاب بازی برای مهمانی VR ، باید سن ، توانایی حرکت و میزان آشنایی مهمانان خود با VR را در نظر بگیرید. اگر مهمانی شما متشکل از بزرگسالان با توانایی بالا است ، می توانید بازیهای حرکتی کامل تری را از طیف وسیعی از ژانرها انتخاب کنید. با این حال ، اگر مهمانی شما شامل کودکان یا افراد مسن می شود ، افزودن بازی هایی که استرس کمتری دارند یا مناسب سن هستند ، بسیار مهم است.

همچنین بازی های چند نفره VR وجود دارد که استفاده از هدست و صفحه نمایش را با هم ترکیب می کند. به عنوان مثال ، فردی که هدست می پوشد می تواند متفاوت از سایر بازیکنانی که از کنترلر استفاده می کنند ، ببیند و تعامل داشته باشد. این یک راه عالی برای مشارکت همزمان بسیاری از افراد و شامل افرادی است که نمی توانند تجربه هدست VR را تحمل کنند.

واقعیت مجازی برای همه مناسب است

در حالی که فناوری مجازی مدتی است که وجود دارد ، هنوز در لیست همه نیست. در سال های اخیر ، پیشرفت های بی شماری در زمینه واقعیت مجازی رخ داده است که آن را برای مهمانی ها و موارد دیگر بسیار مناسب می کند. با برپایی یک مهمانی VR ، می توانید مطمئن شوید که دوستان و خانواده شما هرگز مجبور نخواهند شد که فناوری جدید را ارائه دهند. برای یک لحظه ، می توانید در دنیایی جایگزین قهرمان شوید. به امید خدا ، این شجاعت را به شما می دهد که در قهرمان واقعی خود نیز قهرمان باشید.

به این مــــطلب چه امتیازی میدهید ؟
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و ســـــایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تــایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب هم شاید بپسندید . . .