0

آموزش فعال کردن حالت تاریک در نینتندو سوییچ

بازدید 296

آیا صفحه سفید روشن به چشم شما آسیب می رساند؟ در اینجا نحوه تاریک کردن صفحه نینتندو سوییچ آورده شده است. بسیاری از گیمرها آن احساس عجیب را در پایان یک جلسه طولانی بازی Switch هنگامی که به نظر نمی رسد می خوابند ، می دانند. گاهی اوقات ، آدرنالین ناشی از ضرب و شتم رئیس سخت گیر است. در موارد دیگر ، ممکن است به دلیل قرار گرفتن در معرض نور آبی زیاد باشد. خوشبختانه نینتندو روز را با حالت تاریک ذخیره می کند. پس همچنان جهت اموزش با ما و سایت بیا تو اینجا همراه باشید .

حالت تاریک چیست ؟

حالت تاریک یک تنظیم صفحه نمایش است که از متن روشن در زمینه های تیره استفاده می کند. در حالت تاریک ، کنسول شما نور کمتری منتشر می کند در حالی که به شما امکان می دهد متن را راحت بخوانید.

علاوه بر مزایای زیبایی ، حالت تاریک همچنین نور آبی ساطع شده با پس زمینه روشن را کاهش می دهد. برخی از مطالعات می گویند چراغ های آبی پس از قرار گرفتن در معرض نور زیاد ، خوابیدن را برای کاربران دشوار می کند.

حالت تاریک برای تنظیمات با نور کم بسیار مناسب است ، حالت تاریک برای گیمرهایی که از Switch خود در ساعات فرد شب استفاده می کنند بهترین است. حالت تاریک همچنین به دوام بیشتر باتری سوئیچ کمک می کند. صفحه نمایش هایی با پس زمینه روشن تر از قدرت بیشتری استفاده می کنند ، بنابراین تغییر به پس زمینه تیره زمان پخش کنسول های دستی مانند Switch را به تدریج کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید . . .
آموزش تبدیل فایل ورد به پاورپوینت

مراحل فعال کردن حالت تاریک در Switch

سوئیچ دارای ویژگی مشخصی نیست که می گوید حالت تاریک. با این حال ، راهی برای انتخاب طرح رنگ عمومی رابط سوئیچ از سفید یا سیاه وجود دارد.

برای تغییر Switch به حالت تاریک ، صفحه اصلی کنسول خود را باز کرده و System Settings را انتخاب کنید. سپس ، به پایین بروید و Themes را انتخاب کنید. در نهایت ، Basic Black را انتخاب کنید. اگر متوجه شدید که پس زمینه روشن تری را ترجیح می دهید و می خواهید حالت تاریک را لغو کنید ، می توانید به جای آن سفید سفید را انتخاب کنید.

از Switch Dark Mode استفاده کنید

این به دلیل ترجیح شخصی یا صرفه جویی در باتری است ، مزایای زیادی برای روشن نگه داشتن سوئیچ در حالت تاریک وجود دارد. نه تنها خود را از تجربه ناراحتی نوری باز می دارید ، بلکه می توانید بازی های بیشتری را به مدت طولانی در Switch خود انجام دهید.

با این حال ، اگر نسخه سبک تر رابط کاربری Switch را ترجیح می دهید ، ممکن است کنسول خود را روی تلویزیون متصل نگه دارید. با این کار ، مشکلات کمتری با خستگی چشم خواهید داشت و نگران تمام شدن باتری در حین بازی نباشید.

به این مــــطلب چه امتیازی میدهید ؟
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و ســـــایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تــایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *