0

بهترین پارک های شهر بروکسل در بلژیک

بازدید 778

وقتی آب و هوا خوب است ، راهی بهتر برای گشت و گذار در بروکسل وجود ندارد مانند اینکه مردم محلی انجام دهند و به دنبال نقطه ای آفتابی از رنگ سبز باشید. این تجربه بیش از آنچه که انتظارش را دارید فرهنگی است ، از باغ های پنهان کاخ گرفته تا صومعه هایی در جنگل های شهری ، بهترین پارک های بروکسل انواع کوپه ها را شگفت زده می کند. در اینجا 9 تا از بهترین پارک ها وجود دارد. پس همچنان با بیا تو اینجا همراه باشید .

Forêt de Soignes

پیاده روی در جنگل ممکن است در یک کشور کوچک و پرجمعیت مانند بلژیک بسیار دور از ذهن به نظر برسد ، اما Forêt de Soignes در جنوب غربی بروکسل با یک سنگ جنوبی فاصله دارد. جنگل راش باستانی که در فهرست یونسکو قرار داشت ، زمانی که محل شکار مورد علاقه خانواده امپراتوری هاپسبورگ بود ، در حال حاضر بیشتر مورد استقبال موجودات از هر طبقه و گونه ای است.

در حالی که کیلومترها دوچرخه ، پیاده روی و مسیرهای اسب را می پیمایید که از جنگل عبور می کند و والونیا و فلاندرس را در بر می گیرد ، سلام کنید. هیچ گشتی در جنگل سونیان بدون توقف در روژ کلویتر ، صومعه آگوستینی قرن 14th که اکنون دارای گالری هنرهای معاصر است ، کامل نمی شود.

باغ گیاه شناسی بروکسل

هیچ چیز مانند ترکیبی از فرهنگ ها بلژیکی نمی گوید ، به این معنا که باغ گیاه شناسی تراس بروکسل مظهر طراحی بلژیک است. نارنجی مرکزی درخشان (هنرستان) به راحتی در مرکز شهر واقع شده است ، به سبک باروک فرانسوی ساخته شده است ، باغهای مرکزی آن از طراحی ایتالیایی – با وجود گل زنبق زرد ، گل رسمی بروکسل – و مجسمه های برنزی کلاسیک از هنرمندان بلژیکی مراقبت می کنند. زمین. نمایشگاه های بلیط به طور مرتب در داخل پرتقال برگزار می شود ، اما اکثر مردم ترجیح می دهند در پیچ و خم پرچین ها و مسیرهای پیاده روی در تراس های پایین تر آن گردش کنند ، زیرا آنها رایگان هستند و برای همه روز برای عموم باز است.

Parc du Cinquantenaire

به دنبال شرق ترین پارک شهری بروکسل ، Parc du Cinquantenaire را ببینید. به لطف طاق پیروزی عظیم که در یک انتهای آن قرار دارد ، از دست دادن آن غیرممکن است. سه موزه بزرگ از طاق سه گانه منشعب می شوند تا باغهای پر پیچ و خم را احاطه کنند: موزه هنر و تاریخ ، موزه نظامی سلطنتی و موزه ماشین های قدیمی ، Autoworld.

بیشتر بخوانید . . .
پارکهای زیبا و کوههای برفی در چنگدو ، چین

برای رفتن به موزه ها هیچ فشاری ندارید-مردم محلی به پارک می روند تا در زمان مناسب هوا به دویدن بپردازند یا از میزهای پیک نیک و چمنزارهای آن استفاده کنند. برای تغییر دیدگاه ، از طاق نماها به سمت نمای پانوراما از پارک و بخشی از منطقه سلطنتی بروکسل بروید ، که اکنون محل پارلمان بلژیک است.

باغ ژان فلیکس هاپ

در جستجوی پارکهای “مخفی” بروکسل از مسیر ضعیف خارج شوید. جایی بین باغ بزرگ و یک پارک کوچک ، باغ مورد علاقه محلی Jean-Felix Hap ، فضایی سرسبز است که در داخل بلوک اصلی خانه های آجری در محله اتربک بروکسل پنهان شده است. زمانی که محوطه عمارت خانواده Hap – زمانی که Etterbeek هنوز در حومه روستایی بروکسل بود – این پارک اکنون آزمایشی در زمینه تنوع زیستی در شرق شهر است.

Bois de la Cambre

نیویورک دارای پارک مرکزی ، بروکسل دارای Bois de la Cambre است. چمن های آراسته و مسیرهای شیب دار محل مناسب جوانان و اعضای خانواده در روزهای آفتابی است. تعطیلات آخر هفته همزمان آرام و بی نظم است: ورود خودروها ممنوع است و جاده های آن پر از دوچرخه ، اسکوتر ، اسکیت برد و حتی گاه به گاه تک چرخ است.

برای گذراندن یک بعد از ظهر در بوئیس د لا کامبر ، با قدم زدن در اطراف همنام پارک ، Cistercian Abbaye de La Cambre شروع کنید. از جنوب به دریاچه مرکزی بروید ، سپس از طریق آب به Chalet Robinson بروید ، یک رستوران دنج در جزیره رابینسون با نام مشابه. در آنجا ، از آبجو و وافل بلژیکی – برای “فرهنگ” – و یا نیش های مهمتر در صورت گرسنگی پس از یک گردش طولانی لذت ببرید.

بیشتر بخوانید . . .
زیباترین قلعه های جهان

پارک اگمونت

Parc d’Egmont که پشت دروازه ای بی تکلف در خیابان باشکوه Rue aux Laines پنهان شده است ، یکی دیگر از پارک های مخفی بروکسل است. باغهای صمیمی قبلاً بخشی از Parc d’Egmont بودند که انتهای شرقی آنها را احاطه کرده بود ، اما اکنون برای هر کسی که بتواند آنها را پیدا کند باز است. پارک کوچک در میان راهپیمایان سگ محبوب است ، اما همه می توانند از یک صبحانه در تراس وسیع و سایه دار La Fabrique en Ville ، یک کافه کوچک در مرکز پارک لذت ببرند.

Jardin Mont des Arts

Jardin du Mont des Arts پر جنب و جوش یکی از بهترین چشم اندازهای بروکسل را ارائه می دهد ، به ویژه در عصرهای بهاری یا تابستانی که باغ در حال شکوفایی کامل است. پرچین های هندسی و گل آرایی ها بر روی یک تخته بتنی تک قرار گرفته اند ، لبه های آن با چشمه چشم انداز چشم انداز چشمگیری از Grand Place بروکسل را به خود جلب می کند. Mont des Arts هیچ رازی نیست و باغ می تواند در طول روز شلوغ باشد. بهتر است عصر هنگام غروب آفتاب از یکی از بهترین مناظر بروکسل دیدن کنید. با غروب آفتاب از خانه خارج نشوید – باغ زمانی تبدیل به یکی از رمانتیک ترین پارک های بروکسل می شود که با چراغهای Grand Place روشن شده است.

Promenade Vert

اگر در سفر برنامه ریزی شده است ، به پیاده روی بروکس بروکس ، مسیری 60 کیلومتری (37 مایل) در اطراف شهر که انواع فضاهای طبیعی ، بناهای تاریخی و غیره را به هم متصل می کند ، نگاه نکنید. مسیرهای مشخص شده به هفت منطقه متصل با مسیرهای جداگانه برای عابران پیاده و دوچرخه سواران تقسیم شده اند و بهترین مکان برای دویدن یا دوچرخه سواری در بروکسل هستند. در امتداد یک پیاده رو در پی ریل متروکه رها شده ، از کنار آسیاب بادی چوبی قرن 18 در Woluwe-Sint-Lambert حرکت کنید ، یا در زیر گلدسته های قلعه در پارک سلطنتی پارک د لاکن ، نفس بکشید.

پارک جوسافات

برای کسانی که بچه های کوچکی دارند ، Parc Josaphat یکی از بهترین پارک های بروکسل برای خانواده ها است. در حالی که بچه ها در زمین بازی یا چمن زار می کنند ، والدین می توانند با چای (یا چیزی قوی تر) در دست ، از راحتی تراس کافه راحت شوند. برای درگیر نگه داشتن جوانان سخت گیر ، چند سوراخ در Minigolf Josaphat در ضلع شمالی پارک ایجاد کنید. این ساختمان در سال 1954 توسط معمار چشم انداز بلژیکی Réne Pechère طراحی شده است ، یکی از قدیمی ترین در بلژیک است و در صورت داشتن سن بالا حس خوبی دارد.

بیشتر بخوانید . . .
مکانهای دیدنی شهر لیون فرانسه

به این مــــطلب چه امتیازی میدهید ؟
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و ســـــایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تــایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *